Projekt Maratón: 17 týždňová cesta: 17/17

Projekt Maratón: 17 týždňová cesta: 17/17

Posledný týždeň nastal. Ubehlo 17 týždňov prípravy na maratón. Dlhá cesta, veľa tréningov, veľa hodín. V tomto týždni som sa sústredil na viacero vecí. Prvou a najdôležitejšou bolo “odľahčiť” nohy. Ako môžeš vidieť nižšie, absolvoval som postupne 3 procedúry. Špeciálne bankovanie musím vyzdvihnúť, to bola záchrana na lýtka a po ich piatkovom absolvovaní som sa cítil naozaj dobre a odpočinuto. Druhou vecou, na ktorú som sa sústredil bol strečing. Každý deň, väčšinou večer pred spaním som 10-15 minúť preťahoval svaly. Nechcelo sa mi do toho, ale robil som to, poctivo. A musím to robiť aj naďalej. Ďalším dôležitým faktorom bol spánok. Sústredil som sa na minimálne 8 hodín, kvalitu spánku som ešte podporil pistáciami, ktoré sú známe svojím vysokým obsahom melatonínu (malý milý hormónik, s ktorým sa chceš v noci kamarátiť). Poslednou vecou bola hydratácia a sacharidy. Zvýšil som množstvo prijatých sacharidov o 100%. V pripravovanom článku o samotnom priebehu maratónu a všetko, čo s tým súviselo sa dozvieš viac, tak určite sleduj, čo má mních v rukáve. GAMETIME!


(17) 14.Tréningový týždeň: 01.04.2019-07.04.2019




(

Utorok (02.04.2019):

  • Beh: 52m57s/ 11.04km

Streda (03.04.2019):

  • Beh: 33m59s/ 7.03km

Štvrtok (04.04.2019):

  • Stac.Bike: 1h15m

Sobota(06.04.2019):

  • Beh: 35m30s/ 5km

Nedeľa (07.04.2019):

  • Beh: 3h33m16s/ 42.195km
  • Rozklus, dynamický strečing – 15min (nič dramatické, čaká ťa 42km)

Ak by ťa čokoľvek zaujímalo ohľadom jednotlivých tréningov, plánovaných pretekov alebo hocičoho iného, neváhaj napísať komentár. Alebo, ak ty sám máš nejaké zaujímavé tipy, čo zlepšiť, čo zmeniť, čo ty sám robíš, čo ti funguje alebo nefunguje, pokojne napíš taktiež, budem len rád.

Maj sa najlepšie ako vieš.

Tvoj Moderný Mních.

Leave a Reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *